,, Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia."
Czyli lać 95,98, V pałer turbo? Jakie paliwo będzie najbezpieczniejsze dla naszego smarta?
Spalanie stukowe niszczy silnik- czyli dotyczy paliwa 95, niższego u nas nie ma. 98 znowu ogranicza spalanie stukowe, nie ma przyrostu mocy, ale silnik chodzi równo i się nie rozpadnie.
Przy mocnych silnikach 98 spowoduje uczucie przyrostu mocy?
Mi najbardziej prawdopodobnym przyrostem mocy jest gęstość powietrza wsysana do komory spalania Więc lepiej zadbać o stan sprężarki niż lać paliwo lotnicze
Czyli lać 95,98, V pałer turbo? Jakie paliwo będzie najbezpieczniejsze dla naszego smarta?
Spalanie stukowe niszczy silnik- czyli dotyczy paliwa 95, niższego u nas nie ma. 98 znowu ogranicza spalanie stukowe, nie ma przyrostu mocy, ale silnik chodzi równo i się nie rozpadnie.
Przy mocnych silnikach 98 spowoduje uczucie przyrostu mocy?
Mi najbardziej prawdopodobnym przyrostem mocy jest gęstość powietrza wsysana do komory spalania Więc lepiej zadbać o stan sprężarki niż lać paliwo lotnicze
Star diagnoza trójmiasto.