Wszystko pięknie, ale co z sondą i co z katalizatorem, który jest wewnątrz tłumika ?? Przecież taki tłumik motocyklowy to zwykły przelot bez mozliwości zastosowania katalizatora
Sondy w Smarcie są dwie, jedna przed, a druga za katem(ta w puszce tłumika) i jak wstawisz tłumik bez katalizatora to ta sonda która jest w tłumiku/katalizatorze bedzie podawała błędy...tak to wygląda na chłopski rozum. Nie wiem jak to wyjdzie w praktyce w Smarcie, ale w innych samochodach z którymi miałem styczność i miały 2 sondy, nie mozna było usunąć katalizatora...
Sondy w Smarcie są dwie, jedna przed, a druga za katem(ta w puszce tłumika) i jak wstawisz tłumik bez katalizatora to ta sonda która jest w tłumiku/katalizatorze bedzie podawała błędy...tak to wygląda na chłopski rozum. Nie wiem jak to wyjdzie w praktyce w Smarcie, ale w innych samochodach z którymi miałem styczność i miały 2 sondy, nie mozna było usunąć katalizatora...