(21.12.2014, 12:19)Lolek napisał(a): To jest wersja poliftowa, w nim przekaźniki są w module SAM, tym z bezpiecznikami. Sprawdź stan styków i wtyczki na pierwszym złączu licząc od kierownicy, Skrzyneczkę trzeba wypiąć tak by wisiała na przewodach i następnie wypiąc to pierwsze złącze. Tam się wydziela tak dużo ciepła, że potrafi się rozlutować od płytki. Będzie widać na wtyczce. L
Ale beka
Taki staruszek i już poliftowy To czyli On może być 0,7L??
Przynajmniej sie ucieszylem ze jednak na oczy mi nie padło i tam rzeczywiscie nic nie ma pod fotelem.
Wczoraj dopadłem SAMa i otworzyłem go, poruszałem troche wszystkim co sie da ale dzis spojze jeszcze raz dokładnie, wypnę wszystkie wtyczki, wepnę i poruszam na chodzącym silniku i zobaczymy
Sprawdzę też masę i resztę co pisali wcześniej Koledzy
poozdrawiam i dzieki