Hej,
Obyło się bez demontażu deski, są dwie drogi.
Pierwsza - lepszy dostęp, to demontaż przodu, demontaż tej plastikowej poprzeczki pomiędzy lampami, zdjęcie pokrywy filtra powietrza i wyjęcie filtra powietrza. Obieg powietrza ustawiony na łapanie powietrza z zewnątrz i wtedy widok jest taki:
Ja najpierw odkurzaczem, potem sprężonym powietrzem potem jeszcze raz odkurzaczem, potem parownicą, potem alkoholem izpropylowym, potem spłukałem wszystko wodą i jeszcze raz parownicą.
Od razu wymiana filtra kabinowego i wyczyściłem zewnętrzne kanały powietrzne.
Drugi sposób, to trzeba ustawić klapę obiegu powietrza na obieg wewnętrzny i wtedy pod nogami pasażera widać wlot tego powietrza i przez ten wlot także da się opryskać parownik, ale jest trudniej.
pozdrawiam
Obyło się bez demontażu deski, są dwie drogi.
Pierwsza - lepszy dostęp, to demontaż przodu, demontaż tej plastikowej poprzeczki pomiędzy lampami, zdjęcie pokrywy filtra powietrza i wyjęcie filtra powietrza. Obieg powietrza ustawiony na łapanie powietrza z zewnątrz i wtedy widok jest taki:
Ja najpierw odkurzaczem, potem sprężonym powietrzem potem jeszcze raz odkurzaczem, potem parownicą, potem alkoholem izpropylowym, potem spłukałem wszystko wodą i jeszcze raz parownicą.
Od razu wymiana filtra kabinowego i wyczyściłem zewnętrzne kanały powietrzne.
Drugi sposób, to trzeba ustawić klapę obiegu powietrza na obieg wewnętrzny i wtedy pod nogami pasażera widać wlot tego powietrza i przez ten wlot także da się opryskać parownik, ale jest trudniej.
pozdrawiam