Widziałem Mercedesa z 86 r robionego właśnie na Emiraty.
Na pierwszy rzut oka różnił się dziwnym lekko kawowym kolorem szyb/
Możliwe że to jakieś fotochromowe szkło.
Blok silnika nie odbiegał od auta normalnego.
Miał trochę większą chłodnicę i bardzo,ale to bardzo grube dywanowe wykładziny.
O ile pamiętam to w środku plastiki były w większości koloru kawy z mlekiem
Tapicerka też była podobnego koloru, z grubego materiału.
Podobny kolor miał oryginalny lakier.
Nie zauważyłem większych zmian.
Ze swojego doświadczenia to kupłem kiedyś z FSO poloneza w specyfikacji na Emiraty.
Też miałem fabrycznie przyciemniane szyby, piękną tapicerkę, fabryczne listwy oricziari;
wszystko co mogło miało kolor lakieru tzn listwy,lusterka,klamki a nawet antena.
Do odpalania był przycisk w desce.
Dostałem też propozycje założenia klimatyzacji.
Ale nie udało mi się namówić FSO na czarny lakier z wiadomych powodów
W silniku niektóre podzespoły były lakierowane.
Silniki skrzynia były składany pod okiem jednego z dyrektorów tech
180 km/h to była pestka.
Miał pięcioramienne lakierowane duże alusy i wysokiej klasy opony
Wzbudzał naprawdę podziw swym wyglądem.
Na pierwszy rzut oka różnił się dziwnym lekko kawowym kolorem szyb/
Możliwe że to jakieś fotochromowe szkło.
Blok silnika nie odbiegał od auta normalnego.
Miał trochę większą chłodnicę i bardzo,ale to bardzo grube dywanowe wykładziny.
O ile pamiętam to w środku plastiki były w większości koloru kawy z mlekiem
Tapicerka też była podobnego koloru, z grubego materiału.
Podobny kolor miał oryginalny lakier.
Nie zauważyłem większych zmian.
Ze swojego doświadczenia to kupłem kiedyś z FSO poloneza w specyfikacji na Emiraty.
Też miałem fabrycznie przyciemniane szyby, piękną tapicerkę, fabryczne listwy oricziari;
wszystko co mogło miało kolor lakieru tzn listwy,lusterka,klamki a nawet antena.
Do odpalania był przycisk w desce.
Dostałem też propozycje założenia klimatyzacji.
Ale nie udało mi się namówić FSO na czarny lakier z wiadomych powodów
W silniku niektóre podzespoły były lakierowane.
Silniki skrzynia były składany pod okiem jednego z dyrektorów tech
180 km/h to była pestka.
Miał pięcioramienne lakierowane duże alusy i wysokiej klasy opony
Wzbudzał naprawdę podziw swym wyglądem.
Miałem być rentierem, ale jestem rencistą.
Warszawski Smarcik 451 1.0 2007r
Warszawski Smarcik 451 1.0 2007r