Mechanicznie bez sensu było produkować na ten rynek coś innego w przypadku tak skomplikowanego podzespołu jak silnik - €€€ rządzi.
Jedyne różnice powinny być jak wcześniej wspomniano w osprzęcie i może sofcie.
Swego czasu do Korei szły z Europy silniki MB do Ssanyoung czy jakoś tak.
Po upadku tej marki można było dostać silnik do ssasana pasujący idealnie do MB.
Patrz na silniki Colta CZT i F4 Brabus.
Montowane w Japan rozsyłane były po wszystkich montowniach i są zamienne 1:1.
Kiedyś siedziałem na forum MB i jeden właściciel 201 bardzo się zdziwił kiedy okazało się że jego auto przyjechało z Kenii czy podobnego kraju.
MB sprzedał w sieci na Afryke a właściciel Niemiec reemigrował do faterlandu wraz z samochodem.
Mechanicznie wszystko grało i nie było problemu z eksploatacją w Polsce.
Jedyne różnice powinny być jak wcześniej wspomniano w osprzęcie i może sofcie.
Swego czasu do Korei szły z Europy silniki MB do Ssanyoung czy jakoś tak.
Po upadku tej marki można było dostać silnik do ssasana pasujący idealnie do MB.
Patrz na silniki Colta CZT i F4 Brabus.
Montowane w Japan rozsyłane były po wszystkich montowniach i są zamienne 1:1.
Kiedyś siedziałem na forum MB i jeden właściciel 201 bardzo się zdziwił kiedy okazało się że jego auto przyjechało z Kenii czy podobnego kraju.
MB sprzedał w sieci na Afryke a właściciel Niemiec reemigrował do faterlandu wraz z samochodem.
Mechanicznie wszystko grało i nie było problemu z eksploatacją w Polsce.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904