blok silnika jest ten sam
i dopiero wyposażenie osprzet i ustawienia w oprogramowaniu bywają inne
Lady na skandynawie i Europy miały te same silniki
Volvo też sie różniły tylko w dodatkach
Tetw pierwsze były programowane na typowy zimne rejony.
Miały podgrzewacze paliwa i gniazda na 220 V z grzałkami
Ale silniki były te same
Lepsze chłodzenie mają auta do tropików, wieksze miski olejowe.
Generalnie osprzęt i wyposażenie dobrane jest tak by silnik miał optymalne warunki.
Ilość pierścieni tłokowych jest ta sama. korbowody też.
Kiedyś słyszałem że róznice były w materiałach gumowych czyli wężach czy uszczelkach.
W sumie trudno by guma trzymała parametry od -50 do+150 stopni
i dopiero wyposażenie osprzet i ustawienia w oprogramowaniu bywają inne
Lady na skandynawie i Europy miały te same silniki
Volvo też sie różniły tylko w dodatkach
Tetw pierwsze były programowane na typowy zimne rejony.
Miały podgrzewacze paliwa i gniazda na 220 V z grzałkami
Ale silniki były te same
Lepsze chłodzenie mają auta do tropików, wieksze miski olejowe.
Generalnie osprzęt i wyposażenie dobrane jest tak by silnik miał optymalne warunki.
Ilość pierścieni tłokowych jest ta sama. korbowody też.
Kiedyś słyszałem że róznice były w materiałach gumowych czyli wężach czy uszczelkach.
W sumie trudno by guma trzymała parametry od -50 do+150 stopni
Miałem być rentierem, ale jestem rencistą.
Warszawski Smarcik 451 1.0 2007r
Warszawski Smarcik 451 1.0 2007r