Cytat:All-capone napisał(a):
każda konstrukcja smartra ma cos na sumieniu - benzyna ma słabe pierścienie zgarniające olej i wymiana co 70-100 tys km a jak jakis osioł nie zaleje oleju na czas to fuckt grozi generalnym remontem.
cdi ma słabe turbiny - urywa sie czasami wirnik po ciepłej stronie i słabe sprzęgło,awaryjna skrzynie b., wycieki z pompy wysokiego cisnienia , zle zamocowany intercooler - przecina rdzeń po 120 tys km,złe rozwiazanie mocowania katalizatora i jak sie urwie to grzechocze niemiłosiernie ,za slaba podusza środkowa zawieszenia zespołu napędowego ale za to pali troche mniej niz benzyna
mam 140tkm w CDI i jak narazie to linka w klamce poszla
no i te trzy kreski na wyswietlaczu( po ich pojawieniu sie auto niechce ruszyc wlasnie jak by sie rozsypalo sprzeglo)
ktos mi napisal (nie pamietam ) ze to jakas kostka i trzeba ja zdjac przeczyscic WD40 i po krzyku,po za tym jest (...)
pozdr