>Przepaść< to jest wtedy, kiedy przesiadasz się z F2, niezależnie czy to 450/451 do np. MB W221/W222. Mówię oczywiście o kwestii szeroko rozumianego komfortu... ale to oczywiste.
W 451 czuć trochę mniej nierówności drogi.
Motor CDI konstrukcyjnie jest ten sam w obu. 451 ma seryjnie trochę więcej mocy.
Skrzynia w 451 zmienia trochę łagodniej.
Spalanie, w 450 nieznacznie niższe.
Trwałość - myślę, że podobna.
451 jest ogólnie ciut większy, co w pewnych kwestiach będzie zaletą, w innych wadą.
Subiektywnie, 450 w środku jest bardziej zabawkowy, gadżet. 451 bardziej "samochodowy".
W 451 czuć trochę mniej nierówności drogi.
Motor CDI konstrukcyjnie jest ten sam w obu. 451 ma seryjnie trochę więcej mocy.
Skrzynia w 451 zmienia trochę łagodniej.
Spalanie, w 450 nieznacznie niższe.
Trwałość - myślę, że podobna.
451 jest ogólnie ciut większy, co w pewnych kwestiach będzie zaletą, w innych wadą.
Subiektywnie, 450 w środku jest bardziej zabawkowy, gadżet. 451 bardziej "samochodowy".