Up. Podpialem pod kompa, dwa błędy.
1. Wyższe ciśnienie doładowania (mieli przy redukcji z 6 na 5 nawet przy niższych obrotach co mnie mocno zdziwilo) kod: P2052
2. Tutaj nie jestem pewny, ale pokazuje cos związanego z kolektorem dolotowym, chyba zmienna geometria. Numer kodu: P2011
Sytuacja dosyć dziwna, bo po obmacaniu przewodów i wprowadzeniu go na średnie obroty, nagle turbina znowu zaczeła działać, jutro podpinam go ponownie, pytanie brzmi, czy te 2 błędy mogą zaszkodzić podczas użytkowania samochodu ? Co mogło być przyczyna tego ze znowu zaczeła działać ? Poruszalem tylko przewodami i dalem mu 5000 obr.
1. Wyższe ciśnienie doładowania (mieli przy redukcji z 6 na 5 nawet przy niższych obrotach co mnie mocno zdziwilo) kod: P2052
2. Tutaj nie jestem pewny, ale pokazuje cos związanego z kolektorem dolotowym, chyba zmienna geometria. Numer kodu: P2011
Sytuacja dosyć dziwna, bo po obmacaniu przewodów i wprowadzeniu go na średnie obroty, nagle turbina znowu zaczeła działać, jutro podpinam go ponownie, pytanie brzmi, czy te 2 błędy mogą zaszkodzić podczas użytkowania samochodu ? Co mogło być przyczyna tego ze znowu zaczeła działać ? Poruszalem tylko przewodami i dalem mu 5000 obr.