@ miksell - piszesz że smart ma być tylko do jazdy po mieście i że będzie robił 10.000km rocznie - to bardzo mało, nie wiem czy powinieneś się upierać przy dieslu - fakt benzyna dużo pali ale przekalkuluj sobie ile przy takim przebiegu będziesz oszczędzał.
Zakładając że diesel po mieście pali 4.0l, czyli rocznie lejesz 400l x 4.8zl = 1920zl, a w przyapdku benzyny 6.5l, czyli rocznie 650l x 4.8l = 3120zl.
Wychodzi wiec ze na dieslu oszczedzisz jedynie 1200zl rocznie, a bedziesz mial duzo trudniej coś dobrego znaleźć niż w popularnej benzynie, szczególnie jeśli masz budżet 15k.
Jeśli chodzi o to na co zwracać uwagę to ja szukałem takiego co będize miał nie malowaną ramę i tyle. Na samym początku oglądałem taki co mi czujnik wogóle nie łapał grubości na ramie prawie nigdzie, a jak łapał to wartości rzędu 700-800 mikronów. Człowiek twierdził że to normalne w tych samochodach, że wszyscy je malują, komuś się nie podoba to zmienia kolor pomyśl jak by coś takiego zachowało się podczas wypadku.
Zakładając że diesel po mieście pali 4.0l, czyli rocznie lejesz 400l x 4.8zl = 1920zl, a w przyapdku benzyny 6.5l, czyli rocznie 650l x 4.8l = 3120zl.
Wychodzi wiec ze na dieslu oszczedzisz jedynie 1200zl rocznie, a bedziesz mial duzo trudniej coś dobrego znaleźć niż w popularnej benzynie, szczególnie jeśli masz budżet 15k.
Jeśli chodzi o to na co zwracać uwagę to ja szukałem takiego co będize miał nie malowaną ramę i tyle. Na samym początku oglądałem taki co mi czujnik wogóle nie łapał grubości na ramie prawie nigdzie, a jak łapał to wartości rzędu 700-800 mikronów. Człowiek twierdził że to normalne w tych samochodach, że wszyscy je malują, komuś się nie podoba to zmienia kolor pomyśl jak by coś takiego zachowało się podczas wypadku.