Cytat:Jeśli chodzi o to na co zwracać uwagę to ja szukałem takiego co będize miał nie malowaną ramę i tyle. Na samym początku oglądałem taki co mi czujnik wogóle nie łapał grubości na ramie prawie nigdzie, a jak łapał to wartości rzędu 700-800 mikronów. Człowiek twierdził że to normalne w tych samochodach, że wszyscy je malują, komuś się nie podoba to zmienia kolor pomyśl jak by coś takiego zachowało się podczas wypadku.
mówiłem że przywożą mase 3 w 1 hahahha chodź nie dokońca tak jest jeśli np. zaliczy dzwona z przodu to niemal zawsze tridon (a nie jakaś rama ) jest w 100% nienaruszony
Podstawowa czyność dla laika to sprawdzenie czy ma wszystkie zaślepki np. 99% roadsterów na otomoto to powypadkowe padaki
Następnie znając historie produkcji smarta można łatwo sprawdzić czy elementy Smarta pochodzą z tego okresu.
No i na koniec 3 inne najważniejsze elementy o których nienapisze na forum oficjalnie z wiadomych przyczyn po których jestem w 100% pewien że zaliczyl lub też nie dzwona
Na dobry CDI to min 17-18tys. - lepszy CDI bo:
- mniej pali
- łatwiej potem o klienta podczas sprzedaży
- będziesz głównie jeżdził po Krakowie, a to miasto to tragedia więcej stoisz niż jedziesz co przełoży się na fakt iż Smart będzie palił na maxa, a jak jeszcze włączysz klime to wtedy CDI only
Jak liczą się osiągi i wrażenia to wtedy kupuje się roadstera 8-) - bo pali dokładnie tyle samo co ForTwo na benzynie