chyba wiem o co chodzi. Problemem może być:
-źle dobrana wartość cieplna świecy, nie wiem czy wymieniłeś na zalecane przez producenta
-może być dużo nagaru w cylindrach - tu bym radził zatankować lepszego paliwa 98, np V-power i auto przegonić na wysokich obrotach.
Problem nagaru może być skutkiem niesprawnego zaworu EGR
-ustawienie zapłonu, choć to raczej mało możliwe gdyż steruje tym komputer wtrysku. Ale możesz mieć uszkodzoną sondę lambda i w wyniku tego zbyt bogatą mieszankę, której silnik nie jest w pełni spalić. I dopala ją po wyłączeniu silnika
-źle dobrana wartość cieplna świecy, nie wiem czy wymieniłeś na zalecane przez producenta
-może być dużo nagaru w cylindrach - tu bym radził zatankować lepszego paliwa 98, np V-power i auto przegonić na wysokich obrotach.
Problem nagaru może być skutkiem niesprawnego zaworu EGR
-ustawienie zapłonu, choć to raczej mało możliwe gdyż steruje tym komputer wtrysku. Ale możesz mieć uszkodzoną sondę lambda i w wyniku tego zbyt bogatą mieszankę, której silnik nie jest w pełni spalić. I dopala ją po wyłączeniu silnika