No właśnie... nie ukrywam, że spodziewałem się (nawet gdzieś o tym czytałem na niemieckich stronach) znaczących zmian w "przerzutkach" Smartowych a tu czytam, że bez zmian.
To co w środku zdążyłem "przetrawić" bo macałem FT II i nie ma co ukrywać- autko stało się doroślejsze. Z drugiej strony straciło nieco ze swej "zabawkowości" co w zasadzie można też postrzegać jako wadę nowego modelu.
Fajny jest schowek w klapie, roleta bagażnika (lepsza niż w FT I), lepsze klamki i kilka innych.
Znaczące jest to, ze silnik w CDI jest słabszy...
Reasumując> do nowego narazie przestało mnie ciągnąć... szybciej pozostane przy ewentualnej zmianie w przyszłości na FT I w wersji cabrio
To co w środku zdążyłem "przetrawić" bo macałem FT II i nie ma co ukrywać- autko stało się doroślejsze. Z drugiej strony straciło nieco ze swej "zabawkowości" co w zasadzie można też postrzegać jako wadę nowego modelu.
Fajny jest schowek w klapie, roleta bagażnika (lepsza niż w FT I), lepsze klamki i kilka innych.
Znaczące jest to, ze silnik w CDI jest słabszy...
Reasumując> do nowego narazie przestało mnie ciągnąć... szybciej pozostane przy ewentualnej zmianie w przyszłości na FT I w wersji cabrio
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&