Póki co start-alternator kręci - a jak kręci to ciężko diagnozować co jest nie tak
ale doszedł nowy objaw - zapaliła się w trakcie jazdy czerwona kontrolka braku ładowania aku
gula w gardle bo pierwsza myśl to strzelony pasek = również brak pompy wody = zatarty silnik
stanąłem od razu, sprawdzam - pasek cały
odpalam i kontrolka zgasła
ergo na sprzęgło to mi średnio wygląda,
a raczej na coś z tym alternatorozrusznikiem lub głównym kompem
jakieś inne pomysły ?
ale doszedł nowy objaw - zapaliła się w trakcie jazdy czerwona kontrolka braku ładowania aku
gula w gardle bo pierwsza myśl to strzelony pasek = również brak pompy wody = zatarty silnik
stanąłem od razu, sprawdzam - pasek cały
odpalam i kontrolka zgasła
ergo na sprzęgło to mi średnio wygląda,
a raczej na coś z tym alternatorozrusznikiem lub głównym kompem
jakieś inne pomysły ?