Diagnoza = wytarte pierścienie na wirniku - niestety nienaprawialny temat.
Podobno mają odpowiadać za pozycjonowanie ustrojstwa.
Alternator wg serwisu "dziwny" bo nie posiada żadnego regulatora napięcia ale ma szczotki - te wyglądają ok (tylko co z tego)
Zgodzili się, że musi w module sterowniczym regulacje napięcia.
Alternator wymieniony na używkę (cena nowego więcej jak bolesna) na gwarancji 6 miechów (ten sam podobno bywa w mietku A-klasie)
Jeszcze testują czy na 100% to była przyczyna.
Podobno mają odpowiadać za pozycjonowanie ustrojstwa.
Alternator wg serwisu "dziwny" bo nie posiada żadnego regulatora napięcia ale ma szczotki - te wyglądają ok (tylko co z tego)
Zgodzili się, że musi w module sterowniczym regulacje napięcia.
Alternator wymieniony na używkę (cena nowego więcej jak bolesna) na gwarancji 6 miechów (ten sam podobno bywa w mietku A-klasie)
Jeszcze testują czy na 100% to była przyczyna.