(06.12.2019, 18:54)speedykielce napisał(a):Niestety jest też gorsza diagnoza że uwalilo CANa.(06.12.2019, 18:46)DIABLO napisał(a):Tak pod wykładzina. Tam często stoi woda i pali wtyczki, sterowniki, oraz CAN.(06.12.2019, 06:45)speedykielce napisał(a):Tam pod siedzeniem jest tylko mała wtyczka niebieska i tylko to, gdzie pod siedzeniem jest ten sterownik? Pod wykładziną.(05.12.2019, 22:34)DIABLO napisał(a):Wynik wytyczke sprawdź czy nie było tam wody i czy są całe styki. Jeśli jest tam ok to trzeba szukać dalej. Moim zdaniem brak masy lub padł któryś sterownik. No chyba że zimne lity na liczniku(05.12.2019, 21:35)speedykielce napisał(a): Sprawdź pod siedzeniem kierowcy przy sterowniku.Jest jakaś niebieska mała kostka ale jest podłączona, to o to chodzi czy mam podnieść wykładzinę pod nogami kierowcy i tam szukać?.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
U Ciebie zaczął bym od sprawdzenia sterownika pod siedzeniem, wtyczek i szukał braku masy... bynajmniej po objawach tak sądzę. Gruba masa idzie gdzieś z przodu z lewej strony ( bynajmniej w 450) i z tylu za zwierzakiem oraz od akumulatora pod nogami. Ale mówię tu o głównych przewodach które potrafią skorodowac( utlenic się). Jeśli obejrzysz sterownik i wtyczka i piny będą ok to trzeba sprawdzić wtyczki za licznikiem ... takie pierwsze kroki ja bym zrobił.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Ale to też idzie ogarnac.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio