(06.12.2019, 18:55)speedykielce napisał(a):Jutro postaram się tam zajrzeć ale ta wykładzina że strony pasażera to normalnie wychodzi spinki i sru a tu nic nie widzę tylko dwie śruby które trzymają fotel,,,, jego trzeba wyjąć aby tam zajrzeć? Po czym poznam czy np sterownik jest spalony. Jak on wygląda? Wiem że może głupie pytania, ale w tym temacie to ja zielony jestem(06.12.2019, 18:54)speedykielce napisał(a):Niestety jest też gorsza diagnoza że uwalilo CANa.(06.12.2019, 18:46)DIABLO napisał(a):Tak pod wykładzina. Tam często stoi woda i pali wtyczki, sterowniki, oraz CAN.(06.12.2019, 06:45)speedykielce napisał(a):Tam pod siedzeniem jest tylko mała wtyczka niebieska i tylko to, gdzie pod siedzeniem jest ten sterownik? Pod wykładziną.(05.12.2019, 22:34)DIABLO napisał(a): Jest jakaś niebieska mała kostka ale jest podłączona, to o to chodzi czy mam podnieść wykładzinę pod nogami kierowcy i tam szukać?.Wynik wytyczke sprawdź czy nie było tam wody i czy są całe styki. Jeśli jest tam ok to trzeba szukać dalej. Moim zdaniem brak masy lub padł któryś sterownik. No chyba że zimne lity na liczniku
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
U Ciebie zaczął bym od sprawdzenia sterownika pod siedzeniem, wtyczek i szukał braku masy... bynajmniej po objawach tak sądzę. Gruba masa idzie gdzieś z przodu z lewej strony ( bynajmniej w 450) i z tylu za zwierzakiem oraz od akumulatora pod nogami. Ale mówię tu o głównych przewodach które potrafią skorodowac( utlenic się). Jeśli obejrzysz sterownik i wtyczka i piny będą ok to trzeba sprawdzić wtyczki za licznikiem ... takie pierwsze kroki ja bym zrobił.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Ale to też idzie ogarnac.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka