Przede wszystkim odłączyć akumulator - jeżeli masz oryginalne radio, poszukaj kodu do niego przed odłączeniem akumulatora
Potem jedna śruba blokująca koło kierownicy, zsuwać je, wypiąć wtyczkę lub wtyczki.
Następnie zdemontować obudowy z kierownicy by dostać się "elektryki" manetek.
Ewentualnie zdemontować taśmę i sprawdzić poszczególne ze ścieżek, jak będzie uszkodzona ta od manetki można przepiąć/zamienić piny, gdyż kilka i tak jest nie używanych.
Potem jedna śruba blokująca koło kierownicy, zsuwać je, wypiąć wtyczkę lub wtyczki.
Następnie zdemontować obudowy z kierownicy by dostać się "elektryki" manetek.
Ewentualnie zdemontować taśmę i sprawdzić poszczególne ze ścieżek, jak będzie uszkodzona ta od manetki można przepiąć/zamienić piny, gdyż kilka i tak jest nie używanych.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!