Standardowa roleta ma trzy pręty, które można dodatkowo wzmocnić rurkami aluminiowymi.
Wzmocnienie to znacząca wzmacnia ich odporność na zginanie, ponadto skutkuje napięciem rolety. Wówczas nie zwisa, jak i nie telepie się podczas jazdy.
Obecnie mam sztywną półkę od cabrio, z przerobionymi mocowaniu na metalowe zasuwki i podcięciem krawędzi na obudowę zamka w pokrywie. Zrobiłem tak, bo jak ją kupiłem, to oryginalne 3 z 4 plastikowe były połamane.
Zdjęcie innej mojej pokrywy z cabrio, gdzie był połamany jeden zaczep.
Zdjęcia pokrywy z metalowymi zasuwkami i wycięciem pod osłonę zamka w pokrywie
Wzmocnienie to znacząca wzmacnia ich odporność na zginanie, ponadto skutkuje napięciem rolety. Wówczas nie zwisa, jak i nie telepie się podczas jazdy.
Obecnie mam sztywną półkę od cabrio, z przerobionymi mocowaniu na metalowe zasuwki i podcięciem krawędzi na obudowę zamka w pokrywie. Zrobiłem tak, bo jak ją kupiłem, to oryginalne 3 z 4 plastikowe były połamane.
Zdjęcie innej mojej pokrywy z cabrio, gdzie był połamany jeden zaczep.
Zdjęcia pokrywy z metalowymi zasuwkami i wycięciem pod osłonę zamka w pokrywie
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!