jestem na etapie testowania nowej wersji tłumika jaki ma PKO po małej przeróbce opinie na ten temat niebawem pojawią się na forum ciekawostką jest przepustowość tłumika i to w jakim stopniu można ją zwiększyć aby wszystko działało prawidłowo
generalnie zasada jest prosta przepustowość ma wpływ na optymalną prędkość turbiny a co za tym idzie ciśnienie doładowania trzeba tak dopasować tłumik (parametry przepustowości) aby turbina kręciła się szybciej jak normalnie lecz nie za szybko bo wtedy pojawia się problem auto wpada w tryb awaryjny a błąd jaki pokazuje komputer to za wysokie ciśnienie doładowania tak to wygląda w wielkim skrócie
generalnie zasada jest prosta przepustowość ma wpływ na optymalną prędkość turbiny a co za tym idzie ciśnienie doładowania trzeba tak dopasować tłumik (parametry przepustowości) aby turbina kręciła się szybciej jak normalnie lecz nie za szybko bo wtedy pojawia się problem auto wpada w tryb awaryjny a błąd jaki pokazuje komputer to za wysokie ciśnienie doładowania tak to wygląda w wielkim skrócie