Mam propozycje zebysmy podzielili sie informacjami na temat przyczyn utraty mocy (zwlaszcza w benzynowych F2). Jak narazie spotkalem sie nastepujacymi propozycjami:1) brudny filtr powietrza-utrudnione zasysanie powietrza zwlasza na wyzszych obrotach wiec komp sie przelacza na tryb awaryjny,
2) uszkodzona sonda lambda-wiadomo, w efekcie tez tryb awaryjny
3) uszkodzony pedal gazu- choc nie do konca mnie to przekonuje, bo to w koncu najzwyklejszy potencjometr wiec jak nie dziala to zawsze
I to na tyle jesli chodzi o moja wiedze. Piszcie prosze jak wygladaja wasze doswiadczenia na ten temat i czy jedynym sposobem przywrocenia mocy jest odlacznie akumulatora na kilka sekund.
2) uszkodzona sonda lambda-wiadomo, w efekcie tez tryb awaryjny
3) uszkodzony pedal gazu- choc nie do konca mnie to przekonuje, bo to w koncu najzwyklejszy potencjometr wiec jak nie dziala to zawsze
I to na tyle jesli chodzi o moja wiedze. Piszcie prosze jak wygladaja wasze doswiadczenia na ten temat i czy jedynym sposobem przywrocenia mocy jest odlacznie akumulatora na kilka sekund.