Jeżeli nie masz o tym pojęcia to lepiej podjedź do warsztatu.
Żeby chłodniczkę wymontować to musisz rozebrać cały kokpit-
Zdjąć licznik, zegarek, obrotomierz, konsolę nawiewu, podszybie i potem prawą tubę z głośnikiem i już w miarę będziesz miał dojście do chłodniczki która schowana jest w obudowie. Żeby ją odłączyć to musisz zdjąć grill i przednią karoserię, rozszczelnić połączenia i odłączyć chłodniczkę. Potem od wewnątrz odkręcić kilka śrubek i wyjąć całą obudowę nawiewu wraz a ową chłodniczką. Jak uda ci się ta zabawa to w odwrotnej kolejności składasz, jak dobrze podłączysz chłodniczkę żeby układ był szczelny to jedziesz do serwisu żeby nabili układ.
To tak po krótce i z grubsza.
Żeby chłodniczkę wymontować to musisz rozebrać cały kokpit-
Zdjąć licznik, zegarek, obrotomierz, konsolę nawiewu, podszybie i potem prawą tubę z głośnikiem i już w miarę będziesz miał dojście do chłodniczki która schowana jest w obudowie. Żeby ją odłączyć to musisz zdjąć grill i przednią karoserię, rozszczelnić połączenia i odłączyć chłodniczkę. Potem od wewnątrz odkręcić kilka śrubek i wyjąć całą obudowę nawiewu wraz a ową chłodniczką. Jak uda ci się ta zabawa to w odwrotnej kolejności składasz, jak dobrze podłączysz chłodniczkę żeby układ był szczelny to jedziesz do serwisu żeby nabili układ.
To tak po krótce i z grubsza.
Star diagnoza trójmiasto.