Podobno czujnik wyłącza sekcję pompy, rozbierając i uszczelniając pompę uważam iż służy do pomiaru ciśnienia.
Jak odłączysz to auto będzie w "ukrytym" trybie serwisowym, tj. nie będzie świecił się check engine a silnik "muli", nie wkręci się więcej jak trochę ponad 3 tys. obrotów . Miałem tak na w drodze na Smart times w 2016, auto spokojnie przejechało z tą bolączką prawie 5 tys. km, zaczęło się w Pirenejach, potem za Barcelonę, następnie przez Wenecję do Chorwacji i do domu. Było męczące - nauczyło pokory w jeździe
Jak odłączysz to auto będzie w "ukrytym" trybie serwisowym, tj. nie będzie świecił się check engine a silnik "muli", nie wkręci się więcej jak trochę ponad 3 tys. obrotów . Miałem tak na w drodze na Smart times w 2016, auto spokojnie przejechało z tą bolączką prawie 5 tys. km, zaczęło się w Pirenejach, potem za Barcelonę, następnie przez Wenecję do Chorwacji i do domu. Było męczące - nauczyło pokory w jeździe
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!