Po pierwsze nie widzę problemu. Olej w smarcie wymienia się tak samo jak w każdym normalnym aucie (bo smart jest przecież normalny). Również nie wymaga żadnego specjalnego oleju. W D-C wlewają półsyntetyk, a przecież mogliby zarobić więcej, gdyby twierdzili, że konieczny jest syntetyk. Skoro tego nie robią, to pewnie nie jest konieczny.
Więc olej kupujesz gdzie chcesz i jaki chcesz, byle nie całkiem mineralny. Choć pewnei i to by NIC nie zaszkodziło. Ilość - masz w instrukcji.
Teraz kupujesz filtr. Nie mam pewności, ale chyba można go kupić / zamówić w każdym sklepie z filtrami.
No i wymiana. Jak Ci się chce babrać, możesz zrobćc to samodzielnie. Trzeba tylko wiedzieć jak. I miec koncepcję na utylizację zużytego oleju.
Tak samo wymienią Ci w każdym warsztacie.
Ja auto serwisuję w DC, bo mam je na gwarancji. Operacja wymiany oleju jest tak prosta, że chyba każdy warsztat potrafi zrobić to dobrze. Trudno to spaprać, jedź do dowolnego warsztatu. Wiele warsztatów robi usługę za darmo, o ile u nich kupisz olej i filtr.
Więc olej kupujesz gdzie chcesz i jaki chcesz, byle nie całkiem mineralny. Choć pewnei i to by NIC nie zaszkodziło. Ilość - masz w instrukcji.
Teraz kupujesz filtr. Nie mam pewności, ale chyba można go kupić / zamówić w każdym sklepie z filtrami.
No i wymiana. Jak Ci się chce babrać, możesz zrobćc to samodzielnie. Trzeba tylko wiedzieć jak. I miec koncepcję na utylizację zużytego oleju.
Tak samo wymienią Ci w każdym warsztacie.
Ja auto serwisuję w DC, bo mam je na gwarancji. Operacja wymiany oleju jest tak prosta, że chyba każdy warsztat potrafi zrobić to dobrze. Trudno to spaprać, jedź do dowolnego warsztatu. Wiele warsztatów robi usługę za darmo, o ile u nich kupisz olej i filtr.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo