To się zgadza. Znam nawet przypadek w którym niemiec przed każdym przeglądem w serwisie robi cofkę licznika aby mieć wiarygodny przebieg sprzedając 3 letnie auto.
Co zainwestuje w cofanie licznika i tak się zwróci przy sprzedaży eksportowej, jeszcze przy tym zarobi. Jedno czego pilnuje to tego aby nie sprzedać auta na rynku niemieckim.
Przeglądając ogłoszenia i warunki zakupu można się domyślić , że nie jest jedynym w tym procederze. Co prawda dotyczy to innego segmentu, ale potwierdza fakt ,że inne nacje też uczą się cwaniactwa.
Na każdym rynku są ofert mniej czy bardziej uczciwe, sztuka w tym aby nie naciąć się na taką jak tu opisywał ostatnio kolega ze srebrnego F2 cabrio. 10 koła dołożone i jeszcze nie lata.
JW ma sporą ofertę sprzedaży .Bądź co bądź to nie tylko tuner ale i diler Smarta.
500 E za podniesienie mocy to o 250 więcej niż ja płaciłem w RS za tego samego moda.
Co zainwestuje w cofanie licznika i tak się zwróci przy sprzedaży eksportowej, jeszcze przy tym zarobi. Jedno czego pilnuje to tego aby nie sprzedać auta na rynku niemieckim.
Przeglądając ogłoszenia i warunki zakupu można się domyślić , że nie jest jedynym w tym procederze. Co prawda dotyczy to innego segmentu, ale potwierdza fakt ,że inne nacje też uczą się cwaniactwa.
Na każdym rynku są ofert mniej czy bardziej uczciwe, sztuka w tym aby nie naciąć się na taką jak tu opisywał ostatnio kolega ze srebrnego F2 cabrio. 10 koła dołożone i jeszcze nie lata.
JW ma sporą ofertę sprzedaży .Bądź co bądź to nie tylko tuner ale i diler Smarta.
500 E za podniesienie mocy to o 250 więcej niż ja płaciłem w RS za tego samego moda.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476