Przyczyn może być kilka:
1. Może miałeś jakąś nawet drobną kolizję? To często powoduje utratę geometrii turbiny i ośka pęka!
2. Jeżeli masz zmodyfikowany program sterujący pracą silnika lub modyfikowałeś wydech to może powodować, że turbina będzie wkręcała się na bardzo wysokie obroty i może nie wytrzymać takich przeciążeń!
3. Czy jesteś pewien, że ustawienie zaworu sterującego pracą turbiny jest fabryczne? Może poprzedni właściciel coś kręcił i to powoduje że turbina pompuje dużo więcej co może również przyczynić się do tego typu awarii.
4. Czy pracuje (nie zapiekł się zawór upustowy po stronie gorącej turbiny. Jak stanie dęba w pozycji zamkniętej to turbina będzie pompować na maxa i wkręcać się na bardzo wysokie obroty.
Regenerujesz turbinę, a co z jej wyważeniem i ustawieniem maksymalnego ciśnienia doładowania? To bardzo precyzyjne urządzenie, po regeneracji wymaga wykonania ustawień na przyrządach do tego dedykowanych. Zwróć na to uwagę.
Pozdrawiam: Kazik
1. Może miałeś jakąś nawet drobną kolizję? To często powoduje utratę geometrii turbiny i ośka pęka!
2. Jeżeli masz zmodyfikowany program sterujący pracą silnika lub modyfikowałeś wydech to może powodować, że turbina będzie wkręcała się na bardzo wysokie obroty i może nie wytrzymać takich przeciążeń!
3. Czy jesteś pewien, że ustawienie zaworu sterującego pracą turbiny jest fabryczne? Może poprzedni właściciel coś kręcił i to powoduje że turbina pompuje dużo więcej co może również przyczynić się do tego typu awarii.
4. Czy pracuje (nie zapiekł się zawór upustowy po stronie gorącej turbiny. Jak stanie dęba w pozycji zamkniętej to turbina będzie pompować na maxa i wkręcać się na bardzo wysokie obroty.
Regenerujesz turbinę, a co z jej wyważeniem i ustawieniem maksymalnego ciśnienia doładowania? To bardzo precyzyjne urządzenie, po regeneracji wymaga wykonania ustawień na przyrządach do tego dedykowanych. Zwróć na to uwagę.
Pozdrawiam: Kazik