Masz polifta więc taśma w kierownicy ma dwie wtyczki- druga do czujnika kąta skrętu. Przedlift miał jedną wtyczkę.
Od siebie dodam że wymiana taśmy na czuja jest dość kosztowna, ten mechanik powinien być pewien na bank że to taśma.
Kolejna sprawa że po wymianie trzeba raz że skasować błąd airbag, a dwa to ustawić, wyzerować, zakodować czujnik skrętu- bez star diagnoze może być problematycznie. Sama wymiana taśmy zapali ci kolejne kontrolki
Jeżeli np. masz poduszki boczne w fotelach to czasem nawala kabelek pod fotelem.
Od siebie dodam że wymiana taśmy na czuja jest dość kosztowna, ten mechanik powinien być pewien na bank że to taśma.
Kolejna sprawa że po wymianie trzeba raz że skasować błąd airbag, a dwa to ustawić, wyzerować, zakodować czujnik skrętu- bez star diagnoze może być problematycznie. Sama wymiana taśmy zapali ci kolejne kontrolki
Jeżeli np. masz poduszki boczne w fotelach to czasem nawala kabelek pod fotelem.