A u mnie problem powrócił (posty na górze), EGR brak, po ostatnich jazdach problemem okazał się wąż między turbiną a intercoolerem, teraz problemy wróciły i jest ich więcej.
Pierwszy problem to turbina, geometria, ale objawia się to podczas przeciągnięcia na obrotach, samochód przechodzi wtedy w tryb awaryjny, wiem że to jest do zrobienia, ale chyba nie ma wpływu na kopcenie i utratę mocy na zimnym silniku.
Kolejne co zauważyłem to wyciek z pod lub z intercoolera i tu moje pytanie, co powoduje taki wyciek? Przecież intercooler nie powinien moim zdaniem mieć nic wspólnego z olejem.
Sprawdziłem filtry, powietrza jest wymieniony ale paliwa pewno nikt dawno nie ruszał, gdzie znajduje się filtr paliwa? Czy może on być przyczyną takich objawów?
P.S. Przypomniałem sobie jeszcze dwa objawy które myślę mogą mieć z tym coś wspólnego.
Raz żonka zaparkowała pod sklepem jak nigdy nic, poszła na zakupy i po powrocie piłowała 5 minut bo nie chciał odpalić.
Druga rzecz, to mi osobiście ostatnio zgasł dwa razy podczas jazdy
Silnik ma 200k przebiegu, czy to może być już jego koniec?
Pierwszy problem to turbina, geometria, ale objawia się to podczas przeciągnięcia na obrotach, samochód przechodzi wtedy w tryb awaryjny, wiem że to jest do zrobienia, ale chyba nie ma wpływu na kopcenie i utratę mocy na zimnym silniku.
Kolejne co zauważyłem to wyciek z pod lub z intercoolera i tu moje pytanie, co powoduje taki wyciek? Przecież intercooler nie powinien moim zdaniem mieć nic wspólnego z olejem.
Sprawdziłem filtry, powietrza jest wymieniony ale paliwa pewno nikt dawno nie ruszał, gdzie znajduje się filtr paliwa? Czy może on być przyczyną takich objawów?
P.S. Przypomniałem sobie jeszcze dwa objawy które myślę mogą mieć z tym coś wspólnego.
Raz żonka zaparkowała pod sklepem jak nigdy nic, poszła na zakupy i po powrocie piłowała 5 minut bo nie chciał odpalić.
Druga rzecz, to mi osobiście ostatnio zgasł dwa razy podczas jazdy
Silnik ma 200k przebiegu, czy to może być już jego koniec?