@BUBER
Skoro nie wyczuwasz wzrostu ciśnienia, to sprawdź, jak pisał SANTO, szczelność układu dolotowego za turbiną.
Zaczął bym od wspomnianego przez Ciebie czujnika w Chłodnicy powietrza. Skoro wiszą zaizolowane kable to ktoś już tam grzebał. Czujnik ten mierzy temperaturę powietrza dolotowego, jak będzie źle osadzony to cały układ będzie nieszczelny. Zdarzają się też przetarcia chłodnicy powietrza poprzez plastikową obudowę(kierownicę) powietrza, wtedy dół chłodnicy będzie bardzo zaolejony. Efekt taki sam nieszczelność, spadek mocy.
Nagły i duży spadek mocy wskazywałby jednak na grubszą nieszczelność, typu pęknięty lub zsunięty ciśnieniowy przewód dolotu powietrza. Zdarza się że pękają zbyt mocno skręcone opaski zaciskowe i przewód zostaje "zdmuchnięty" z króćca.
pozdrawiam
smart452
Skoro nie wyczuwasz wzrostu ciśnienia, to sprawdź, jak pisał SANTO, szczelność układu dolotowego za turbiną.
Zaczął bym od wspomnianego przez Ciebie czujnika w Chłodnicy powietrza. Skoro wiszą zaizolowane kable to ktoś już tam grzebał. Czujnik ten mierzy temperaturę powietrza dolotowego, jak będzie źle osadzony to cały układ będzie nieszczelny. Zdarzają się też przetarcia chłodnicy powietrza poprzez plastikową obudowę(kierownicę) powietrza, wtedy dół chłodnicy będzie bardzo zaolejony. Efekt taki sam nieszczelność, spadek mocy.
Nagły i duży spadek mocy wskazywałby jednak na grubszą nieszczelność, typu pęknięty lub zsunięty ciśnieniowy przewód dolotu powietrza. Zdarza się że pękają zbyt mocno skręcone opaski zaciskowe i przewód zostaje "zdmuchnięty" z króćca.
pozdrawiam
smart452