Widzisz u mnie silnik sie posypal przy przebiegu 80kkm.
Pedzac 140km/h silnik pracowal pod maksymalnym obciazeniem wiec i temperatura w komorze spalania bliska byla maksimum. Do tego olej w paliwie dodatkowa podniosl temperature i dlugo na efekty nie trze bylo czekac.
Pisalem tutaj kiedys posta przestrzegajac przed maksymalnym obciazaniem silnikow ktore maja apetyt na olej...
Po zdjeciu glowicy przekonasz sie jakie sa zniczenia. Przy odrobinie szczescia naprawa nie bedzie kosztowna, a jesli miales pecha to twoj tlok moze wygladac tak:
http://myweb.tiscali.co.uk/waflo1/IMG_1923.JPG
[Ten tlok ze zdjecia spotkal sie z kawalkiem ciala obcego pochodzacego ze swiecy zaplonowej, efekt katastroficzny, praktycznie caly silnik do wymiany (w zasadzie to blok silnika) oraz tlok]
Pedzac 140km/h silnik pracowal pod maksymalnym obciazeniem wiec i temperatura w komorze spalania bliska byla maksimum. Do tego olej w paliwie dodatkowa podniosl temperature i dlugo na efekty nie trze bylo czekac.
Pisalem tutaj kiedys posta przestrzegajac przed maksymalnym obciazaniem silnikow ktore maja apetyt na olej...
Po zdjeciu glowicy przekonasz sie jakie sa zniczenia. Przy odrobinie szczescia naprawa nie bedzie kosztowna, a jesli miales pecha to twoj tlok moze wygladac tak:
http://myweb.tiscali.co.uk/waflo1/IMG_1923.JPG
[Ten tlok ze zdjecia spotkal sie z kawalkiem ciala obcego pochodzacego ze swiecy zaplonowej, efekt katastroficzny, praktycznie caly silnik do wymiany (w zasadzie to blok silnika) oraz tlok]