(02.08.2014, 10:44)mackop napisał(a): Niestety tego nie wiem. Nazwy czujnika nie zapisałem. Pani zajmuje się skupem aut, więc zapewne ma doświadczenie.
Wykazanie sprzedającemu wad auta (być może nie istniejących - lub celowe wprowadzanie klienta w błąd), wpływa na obniżenie ceny, a tym samym na wzrost potencjalnego zysku przy odsprzedaży tak zakupionego auta.
Drugie pytanie czy czujnik był skalibrowany, bo przy zerowej grubości lakieru (czysty metal), mógłby pokazywać np. 150 mikrometrów, czyli grubość powłoki lakierniczej a pomiar na pojeździe zsumowałby ten wynik z faktyczna grubością lakieru dając np. 300 mikrometrów.
Ale to takie moje zawodowe gdybanie.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!