Witam, ponieważ nie udaje mi się zamieścić fotek do opisu z tym wskaźnikiem paliwa, zamieszczam wszystko w załączniku. Z góry sorry za błędy ale tłumaczenie robiłem na cito i trzeba niektóre słówka sobie dopowiedzieć, generalnie da się to zrozumieć . Sprawdziłem tą metodę u siebie i wskaźnik paliwa zaczął pokazywać prawidłowo, ja miałem do przelutowania tylko jeden z tych oporników, każdy sobie sam sprawdzi wg instrukcji swoje zegary po rozebraniu, proste jak budowa cepa z tym opisem. W razie dodatkowych pytań postaram się pomóc. Pozdrawiam wszystkich
Nie mam linku do oryginału niestety, to co znalazłem na stronie evolution.uk od razu tłumaczyłem.
Gdzie jest link do oryginału? //Lazy
Nie mam linku do oryginału niestety, to co znalazłem na stronie evolution.uk od razu tłumaczyłem.
Gdzie jest link do oryginału? //Lazy