(19.12.2014, 20:38)hrabia-crx napisał(a): najlepiej wymontować fotel kierowcy (4 śruby) i zrobić jak należy a nie po omacku męcząc się pod wykładziną. Przekaźnik pompy paliwa jest pierwszy z brzegu (sprawdź sobie w internecie od której strony). Należy podgiąć blaszki w tym module aby lepiej kontaktowały z przekaźnikiem i będziesz miał spokój… Ja też miałem jaja z takim gaśnięciem i po dogięciu blaszek w tym module mam spokój i pewność że jest ok…
Hejko
Nooo Chłopaky.... albo mam wersje angielską i przekazniki są pod fotelem pasażera albo jedno oko mam szklane a drugie zaparowane ale zaczarowanej skrzyneczki z przekaznikami to tam serio nie mam
A jak Tobie zgasł to mogłeś kręcić rozrusznikiem czy w ogóle nic nie kręciło? Bo u mnie chyba grubsza akcja bo w ogóle nie kręci, tak jak był by zablokowany z kluczykiem na zegarach a jak była by to tylko pompa to by krecił i kręcił ale bez paliwa by nie odpalił. Pokombinowalem dziś z zabezpieczeniem antynapadowym i może pomoże, potestujemy
Sorki za balagan ale akurat się przeprowadzamy
Nasz PePito dał radę z całą przeprowadzką w tym szafe dwumetrową połknął