@chikita
A co ma wysprzeglik do utraty mocy? To zupelnie slepy trop. Uszkodzenie/rezregulowanie wysprzeglika moglo by owocowac szarpaniem przy ruszaniu/zmianie biegow albo 'ciagnieciem na sprzegle' i to tyle.
Skoro STAR podpowiedzial, ze jest problem ze spalaniem na jednym z cylindrow to czy odpowiedz nie nasuwa Ci sie sama? To zadna poluzowana wtyczka na cewce zaplonowej...
Sprawdz kompresje na wszystkich trzech cylindrach. Jesli bedzie ok (w co watpie) to sprawdz swiece (obie na kazdym cylindrze) i ewentualnie same cewki zaplonowe. Ewidentnie auto pali Ci na 2 gary i tyle. Temat stary jak same Smarty....
A co ma wysprzeglik do utraty mocy? To zupelnie slepy trop. Uszkodzenie/rezregulowanie wysprzeglika moglo by owocowac szarpaniem przy ruszaniu/zmianie biegow albo 'ciagnieciem na sprzegle' i to tyle.
Skoro STAR podpowiedzial, ze jest problem ze spalaniem na jednym z cylindrow to czy odpowiedz nie nasuwa Ci sie sama? To zadna poluzowana wtyczka na cewce zaplonowej...
Sprawdz kompresje na wszystkich trzech cylindrach. Jesli bedzie ok (w co watpie) to sprawdz swiece (obie na kazdym cylindrze) i ewentualnie same cewki zaplonowe. Ewidentnie auto pali Ci na 2 gary i tyle. Temat stary jak same Smarty....