Nie jest konieczne wrzucenie 2.
Jedna osoba siedzi w aucie, przekręca kluczyk w pozycję zapłon, przy wciśniętym pedale hamulca przełącza dźwignię zmiany biegów w pozycję do jazdy do przodu i przytrzymuje ją cały czas jakby chciała wrzucić wyższy bieg (+). Pierwsza osoba puszcza hamulec i naciska pedał gazu do oporu, a druga osoba pcha auto, gdy pierwsza cały czas trzyma przyciśniętą dźwignię zmiany biegów w kierunku (+), kiedy samochód osiągnie prędkość kilku km/h samochód "sam puści sprzęgło" i auto powinno odpalić na "pych" . Gdy auto odpali puścić dźwignie zmiany biegów.
Przy zakupie jednego z aut sam je rozpędzałem wskakiwałem do środka wrzucając bieg i bez problemu odpalało (F2 450 z 1999 roku silnik 0.6).
W polskiej instrukcji obsługi, jest to opisane na karcie 10-26, w następujący sposób:
Jedna osoba siedzi w aucie, przekręca kluczyk w pozycję zapłon, przy wciśniętym pedale hamulca przełącza dźwignię zmiany biegów w pozycję do jazdy do przodu i przytrzymuje ją cały czas jakby chciała wrzucić wyższy bieg (+). Pierwsza osoba puszcza hamulec i naciska pedał gazu do oporu, a druga osoba pcha auto, gdy pierwsza cały czas trzyma przyciśniętą dźwignię zmiany biegów w kierunku (+), kiedy samochód osiągnie prędkość kilku km/h samochód "sam puści sprzęgło" i auto powinno odpalić na "pych" . Gdy auto odpali puścić dźwignie zmiany biegów.
Przy zakupie jednego z aut sam je rozpędzałem wskakiwałem do środka wrzucając bieg i bez problemu odpalało (F2 450 z 1999 roku silnik 0.6).
W polskiej instrukcji obsługi, jest to opisane na karcie 10-26, w następujący sposób:
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!