1. Z tego co kiedyś obiło mi się o uszy to nie da się przerobić Roadstera w wersji męskiej na Coupe, bo konstrukcja jest inna(nie na 100%)
2. Zegary można załatwić za 500 zł, podpięcie nie stanowi problemu
3. Z komputerem pokładowym jest problem z przekładką, ponieważ nie idzie jej znaleźć. U mnie na zegarach prędkościomierza pojawia się arcy przekłamane zużycie
4. Wymiana filtrów, olejów itp. zwyczajowo lub według preferencji. Problem bywa z silnikiem przy przebiegach rzędu 160 000 km jak to przystało na Smarta. Wtedy najcześciej pozostaje generalny remont.
5. Co do kierownicy z łopatkami to jest to super sprawa, jednakże lepiej tak jak piszesz kierunkować się na zakup ładnej i zadbanej sztuki, aniżeli wersji z trójramienną kierownicą. Kiere z adaptacją da się doposażyć
6. Rdza na Smarcie ma trochę mniejsze pole do popisu, ponieważ panele są plastikowe. Jedynie gdzie z zewnątrz może występować to tridon(rama), pałąki dachu i mocowanie przedmiej szyby.
7. Wskazany przez Ciebie Roadster od bardzooooo dawna(chyba ponad rok) siedzi na sprzedaż, a to nie wróży nic dobrego. Poza tym jest od handlarza. Dodatkowo od kolegi słyszałem, że był bity, ale to nie potwierdzone info.
Nie chciałbym Cię zrazić dk Roadstera na początek, jednak na tą chwilę w Polsce nie ma nic ciekawego
2. Zegary można załatwić za 500 zł, podpięcie nie stanowi problemu
3. Z komputerem pokładowym jest problem z przekładką, ponieważ nie idzie jej znaleźć. U mnie na zegarach prędkościomierza pojawia się arcy przekłamane zużycie
4. Wymiana filtrów, olejów itp. zwyczajowo lub według preferencji. Problem bywa z silnikiem przy przebiegach rzędu 160 000 km jak to przystało na Smarta. Wtedy najcześciej pozostaje generalny remont.
5. Co do kierownicy z łopatkami to jest to super sprawa, jednakże lepiej tak jak piszesz kierunkować się na zakup ładnej i zadbanej sztuki, aniżeli wersji z trójramienną kierownicą. Kiere z adaptacją da się doposażyć
6. Rdza na Smarcie ma trochę mniejsze pole do popisu, ponieważ panele są plastikowe. Jedynie gdzie z zewnątrz może występować to tridon(rama), pałąki dachu i mocowanie przedmiej szyby.
7. Wskazany przez Ciebie Roadster od bardzooooo dawna(chyba ponad rok) siedzi na sprzedaż, a to nie wróży nic dobrego. Poza tym jest od handlarza. Dodatkowo od kolegi słyszałem, że był bity, ale to nie potwierdzone info.
Nie chciałbym Cię zrazić dk Roadstera na początek, jednak na tą chwilę w Polsce nie ma nic ciekawego