Dzięki za info.
Wychodzi na to że EFB to takie AGM dla ubogich przy 50% niższej cenie.
Około 50% niższa żywotność ale przy założeniu że jeździmy na wyłączonym Eco to powinien faktycznie dać radę.
Ubogich - aut o prostej technice Start-Stop czyli też 451 mhd.
Przyjmując 200.000 cykli uruchomienia i dzieląc na średnio 10 cykli na dzień przy wyłączonym Eco to żywotność jest OK.
Tylko ta ładowarka specjalna słabo się komponuje ale podobno już są Cteki i odpowiedniki z opcją na EFB.
https://www.bannerbatterien.com/pl/WIEDZ...-AGM-i-EFB
Edit
Sprawdziłem fizycznie co mam w aucie i zdziwko.
Profparts 562-19
http://www.deldense.nl/accu
Budżetowy akumulator o nieznanym typie - przeżył minimum 6 lat.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Wychodzi na to że EFB to takie AGM dla ubogich przy 50% niższej cenie.
Około 50% niższa żywotność ale przy założeniu że jeździmy na wyłączonym Eco to powinien faktycznie dać radę.
Ubogich - aut o prostej technice Start-Stop czyli też 451 mhd.
Przyjmując 200.000 cykli uruchomienia i dzieląc na średnio 10 cykli na dzień przy wyłączonym Eco to żywotność jest OK.
Tylko ta ładowarka specjalna słabo się komponuje ale podobno już są Cteki i odpowiedniki z opcją na EFB.
https://www.bannerbatterien.com/pl/WIEDZ...-AGM-i-EFB
Edit
Sprawdziłem fizycznie co mam w aucie i zdziwko.
Profparts 562-19
http://www.deldense.nl/accu
Budżetowy akumulator o nieznanym typie - przeżył minimum 6 lat.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904