Do chłodzenia paliwa, powracającego z przelewu.
Paliwo się nagrzewa, przy jego tłoczeniu przez pompę wysokiego ciśnienia, do szyny paliwowej (CR).
Zbiornik paliwa jest z tworzywa - izolator, dodatkowo zasłonięty płytą pod podwoziem, co znacznie ogranicza ewentualne chłodzenie przez opływające powietrze.
W benzynie występuje tylko pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa, taka jak w dieslu, która nie nagrzewa prawie wcale paliwa. Zatem w benzynie nie jest potrzebna chłodnica paliwa a w dieslu tak.
Choć gdzieś mi się o uszy obiło, że ktoś ją wyciął, a może przeniósł, jak zakładał webasto, mając powiększony zbiornik paliwa.
Paliwo się nagrzewa, przy jego tłoczeniu przez pompę wysokiego ciśnienia, do szyny paliwowej (CR).
Zbiornik paliwa jest z tworzywa - izolator, dodatkowo zasłonięty płytą pod podwoziem, co znacznie ogranicza ewentualne chłodzenie przez opływające powietrze.
W benzynie występuje tylko pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa, taka jak w dieslu, która nie nagrzewa prawie wcale paliwa. Zatem w benzynie nie jest potrzebna chłodnica paliwa a w dieslu tak.
Choć gdzieś mi się o uszy obiło, że ktoś ją wyciął, a może przeniósł, jak zakładał webasto, mając powiększony zbiornik paliwa.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!