Kolejne 2 stówki nabite na blat. Częściowo po autostradzie ale w większości po mega serpentynach górskich gdzie nachylenie przekracza czasem 20%...
Zacznę na początek od kilku rzeczy fajnych - komfort lepszy niż w poprzednich kastach F2. Pasażer ma przed sobą więcej miejsca niż w aucie klasy 'S'. Poprzednio było dobrze ale w 453 jest MEGA.
Kierownica wielofunkcyjna, super leżąca w ręku.
Prowadzenie, przyczepność na zakrętach i brak podsterowności - lepiej niż u poprzedników...
Subiektywnie słabe: sterowanie szybami mało ergonomiczne, za bardzo z tyłu.
Powyżej 120 km/h słychać wyraźnie szum wiatru. Fakt, że silnik jest wtedy zupełnie niesłyszalny... Ale po coupe (nie cabrio) i nowym modelu oczekiwałem chyba czegoś więcej.
To tak na szybko... Reszta w kolejnych wpisach.
Jeszcze takie fotki z dziś
Zacznę na początek od kilku rzeczy fajnych - komfort lepszy niż w poprzednich kastach F2. Pasażer ma przed sobą więcej miejsca niż w aucie klasy 'S'. Poprzednio było dobrze ale w 453 jest MEGA.
Kierownica wielofunkcyjna, super leżąca w ręku.
Prowadzenie, przyczepność na zakrętach i brak podsterowności - lepiej niż u poprzedników...
Subiektywnie słabe: sterowanie szybami mało ergonomiczne, za bardzo z tyłu.
Powyżej 120 km/h słychać wyraźnie szum wiatru. Fakt, że silnik jest wtedy zupełnie niesłyszalny... Ale po coupe (nie cabrio) i nowym modelu oczekiwałem chyba czegoś więcej.
To tak na szybko... Reszta w kolejnych wpisach.
Jeszcze takie fotki z dziś
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&