(19.02.2024, 23:07)ocholoco napisał(a): Ja kupiłem taką również w zeszłym roku: https://allegro.pl/oferta/miska-olejowa-...3254119442
Aukcja już niedostępna ale na 99.999% jest to produkt z tego samego więzienia w chinach co u kolegi wyżej.
Teraz byłbym mądrzejszy, wziąłbym miskę i smok z diesla, taki modzik dzięki któremu wchodzi więcej oleju. Większa ilość oleju dłużej utrzymuje swoje właściwości, więc silniczek bardziej hepi.
https://www.evilution.co.uk/mod/450-larg...mp-pan.htm
Wpis premium więc nie widać najważniejszego:
A 660 014 00 02 – larger capacity oil sump pan
A 660 180 00 51 – longer oil pick up pipe to suit
Roadster nie jest wypisany w kompatybilnych ale wydaje mi się że to zwykłe niedopatrzenie silnikowo identyczne auta, po za tym spotkałem się już z tym modem w roadsterach (na grupkach fb)
Matko, na koszty mnie chcesz naciągać? Wincyj oliwy co 10 tysi? :P
Muszę przemyśleć, czy jest sens. I poszukać, bo o tyle o ile miskę pewnie znajdę, to smok może być tylko w SC za miliony monet. Ale... jest to pomysł do rozważenia. Micha i smok z diesla do roadstera, a dwuletnia micha z korkiem z roadstera do 450
Za polecenie z NTY dziękuję, ale w związku z powyższym chwilowo się wstrzymam. Może nawet znajdę NTY do diesla Znaczy większą, bo wg ich opisu to, co podlinkowaliście pasuje do wszystkich silników...
No to jeszcze pytanie w temacie. Czym to uszczelniać? Zwykły wysokotemperaturowy silikon? Czy są jakieś specjalne smarowidła do tego celu?