Jest kilka artykułów w necie na ten temat... widać, ze nie miałeś w ręku takiej sprężarki...
Cyt:
„
Należy pamiętać, że kompresory wyposażone w sprzęgło zrywalne pracują cały czas i nie ma możliwości ich wyłączenia. Bez względu na pogodę i poziom temperatury na zewnątrz pojazdu sprężarka powinna pracować, jeśli tak nie jest oznacza to awarię, ale o tym w dalszej części artykułu. Z panelu sterującego uruchamiamy jedynie klimatyzację a nie sam kompresor, gdy klima jest wyłączona to nie ma chłodzenia, gdy jest włączona to zimne powietrze wydostaje się z nawiewów. Zmiany temperatury wtłaczanego powietrza wywołane są zmianą położenia tarczy krzywki kompresora, którą steruje zawór elektromagnetyczny.”
Cyt:
„
Należy pamiętać, że kompresory wyposażone w sprzęgło zrywalne pracują cały czas i nie ma możliwości ich wyłączenia. Bez względu na pogodę i poziom temperatury na zewnątrz pojazdu sprężarka powinna pracować, jeśli tak nie jest oznacza to awarię, ale o tym w dalszej części artykułu. Z panelu sterującego uruchamiamy jedynie klimatyzację a nie sam kompresor, gdy klima jest wyłączona to nie ma chłodzenia, gdy jest włączona to zimne powietrze wydostaje się z nawiewów. Zmiany temperatury wtłaczanego powietrza wywołane są zmianą położenia tarczy krzywki kompresora, którą steruje zawór elektromagnetyczny.”