Się naszukałem, nakombinowałem, pojechałem do serwisu i wszystko kupiłem.
Nowy zderzak, blaszka do prawej podłużnicy, śrubki i pierdoły do montażu.
Używane zderzaki po 1000zl, w serwisie taniej
Teraz co do technologii naprawy:
- jechać do blacharzy żeby to zagrzali jak było?
- skręcić to porządnie śrubami z podkładkami kontrującymi, na klej do gwintów i tyle.
Pan w serwisie mercedesa stwierdził, że oni mają procedury technologiczne, których się trzymają, natomiast on sam dla siebie by to skręcił i będzie na lata. Właśnie lata, korozja mają duży wpływ na zgrzewy
Nowy zderzak, blaszka do prawej podłużnicy, śrubki i pierdoły do montażu.
Używane zderzaki po 1000zl, w serwisie taniej
Teraz co do technologii naprawy:
- jechać do blacharzy żeby to zagrzali jak było?
- skręcić to porządnie śrubami z podkładkami kontrującymi, na klej do gwintów i tyle.
Pan w serwisie mercedesa stwierdził, że oni mają procedury technologiczne, których się trzymają, natomiast on sam dla siebie by to skręcił i będzie na lata. Właśnie lata, korozja mają duży wpływ na zgrzewy