Wiele specjalizujących się serwisów smarta robi remont silników 0.6 i 0.7 na zasadzie sprawdzenia stanu cylindrów i jeżeli tolerancje nie są przekroczone to tłoki, pierścienie i cała reszta jest wstawiana w wymiarach nominalnych.
Przy takim założeniu koszt 3500 PLN jest do ogarnięcia.
Przebieg do uzyskania - około 60-70 tysięcy kilometrów.
Vapor ma rację jeżeli założymy że konieczny jest REMONT silnika którego tolerancje zużycia są przekroczone. Wówczas koszt REMONTU przekracza n x wartość smarta pierwszej generacji.
Na niemieckich aukcjach sprzedaży silników po remontach często jest info że cena takiego silnika jest uwarunkowana zwrotem starego zdalnego do naprawy.
Znając żurnalistów o wycięli co im się nie podobało i puścili na antenę wersję lekką i przyjemną.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Przy takim założeniu koszt 3500 PLN jest do ogarnięcia.
Przebieg do uzyskania - około 60-70 tysięcy kilometrów.
Vapor ma rację jeżeli założymy że konieczny jest REMONT silnika którego tolerancje zużycia są przekroczone. Wówczas koszt REMONTU przekracza n x wartość smarta pierwszej generacji.
Na niemieckich aukcjach sprzedaży silników po remontach często jest info że cena takiego silnika jest uwarunkowana zwrotem starego zdalnego do naprawy.
Znając żurnalistów o wycięli co im się nie podobało i puścili na antenę wersję lekką i przyjemną.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904