To tak trudno jednoznacznie powiedzieć które miejsca dokładnie sprawdzić, bo nie znamy historii tego auta. Najlepiej wszystkie
Tak po krótce to na pewno w smarcie najważniejszy jest tridion czyli metalowy szkielet nośny, tzw klatka - dobrze jeżeli nie miał poważnych uszkodzeń. Jego najbardziej trzeba sprawdzić. A potem zajrzeć wszędzie gdzie się da, nie bać się pytać, zabrać ze sobą najlepiej osobę, która ma pojęcie o mechanice ...... i najdokładniej jak się da go sprawdzić ..... stacja diagnostyczna to punkt wyjścia Myślę, że Koledzy mnie uzupełnią
Pozdrawiam z RS Concept
Tak po krótce to na pewno w smarcie najważniejszy jest tridion czyli metalowy szkielet nośny, tzw klatka - dobrze jeżeli nie miał poważnych uszkodzeń. Jego najbardziej trzeba sprawdzić. A potem zajrzeć wszędzie gdzie się da, nie bać się pytać, zabrać ze sobą najlepiej osobę, która ma pojęcie o mechanice ...... i najdokładniej jak się da go sprawdzić ..... stacja diagnostyczna to punkt wyjścia Myślę, że Koledzy mnie uzupełnią
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)