(05.04.2020, 15:37)tim13 napisał(a): O ile nic nie gmerałeś przy turbinie to ja bym najpierw sprawdził szczelność dolotu (intercooler może być przetarty) nieszczelność sprawia że komp głupieje myśląc że ona przeładowuje ( bo ciągle dmuchana ) a faktycznie to to co nadmucha ucieka. Jak dolot szczelny to tak jak kolega wcześniej wspomniał pogrzebać przy cięgnie gruszki.Dokładnie. I przy nieszczelności będzie widoczny czarny dym I brak mocy odczuwalny. Tak jak moi poprzednicy piszą po kolei sprawdzaj I eliminuj. A po nitce do kłębka. nieszczelności może być wiele j w różnych miejscach, ja ostatnio zgłosiłem się z tydzień I znalazłem pęknięcie na odmie. Wykonałem kilka razy I nie widziałem bo było pod spodem zagiecia. Wkonci znalazłem I auto odbyło.
Co do przeładowania to pod warunkiem że nie miałeś modzine z softem to szybko dojdziesz..
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio