Podnosisz samochód,odkręcasz koło,demontujesz zacisk hamulca -2śruby i klocki,demontujesz jarzmo zacisku-2 śruby,demontujesz tarczę hamulcową i już masz dostęp do wymiany sworznia.
Następnie odkręcasz nakrętkę sworznia i za pomocą ściągacza zdejmujesz drążek kierowniczy,teraz pozostało odkręcić dwie śruby mocujące sworzeń do zwrotnicy i demontaż zakończony,montaż w kolejności odwrotnej.
Kupując sworznie najlepiej zakupić komplet ze śrubami mocującymi,stare śruby przy odkręcaniu potrafią się ukręcić lub klucz potrafi objechać w łbie śruby i potem jest problem z odkręceniem.
Następnie odkręcasz nakrętkę sworznia i za pomocą ściągacza zdejmujesz drążek kierowniczy,teraz pozostało odkręcić dwie śruby mocujące sworzeń do zwrotnicy i demontaż zakończony,montaż w kolejności odwrotnej.
Kupując sworznie najlepiej zakupić komplet ze śrubami mocującymi,stare śruby przy odkręcaniu potrafią się ukręcić lub klucz potrafi objechać w łbie śruby i potem jest problem z odkręceniem.