Co do wymiany" przy okazji " sworznia wahacza,to też tak robię, z tym że wymiana ta wiąże się z demontażem piasty ( żeby wyciągnąć śruby),a śruba piasty jest przewidziana do wymiany po każdym odkręceniu.Śruby można kupić za niewielkie pieniądze,jednak nie zawsze są dostępne " na wczoraj".
Ja poradziłem sobie bez demontażu piasty w ten sposób, że odkręciłem nakrętki śrub mocujących sworzeń wahacza,następnie wypchnąłem je aż oparły się o piastę,potem obciąłem łby śrub szlifierką kątową/diaksem i wyciągnąłem je od strony gdzie były nakrętki.Nowe sworznie kupuję zawsze w zestawie z śrubami,więc nowe śruby włożyłem odwrotnie-nakrętki są od strony piasty i po problemie z późniejszą wymianą.
Ja poradziłem sobie bez demontażu piasty w ten sposób, że odkręciłem nakrętki śrub mocujących sworzeń wahacza,następnie wypchnąłem je aż oparły się o piastę,potem obciąłem łby śrub szlifierką kątową/diaksem i wyciągnąłem je od strony gdzie były nakrętki.Nowe sworznie kupuję zawsze w zestawie z śrubami,więc nowe śruby włożyłem odwrotnie-nakrętki są od strony piasty i po problemie z późniejszą wymianą.