@Sołtys,raffa,chris2
Oczywiście,można odkręcić dolną śrubę zacisku i podnieść do góry tyle, że trzeba ją jakimś drutem przywiązać. A co śruby 5-ciokątowej to dzisiaj byłem w hurtowni którą mam b.blisko żeby zakupić nasadkę ale niestety,spóźniłem się gdyż godzinkę wcześniej ktoś już taką zamówił a była tylko jedna w całej Polsce (chłopcy zaraz szukali po innych hurtowniach), otrzymałem też informację, że taka śruba to wcale nie nowość,pierwszy zastosował taką Citroen, później BMW a generalnie w wielu markach i nowszych modelach taka śruba występuje dodam jeszcze, że są tylko 3 rozmiary w miarę popularne tj.10,14 i 18.Pomysł by wymieniać równocześnie sworzeń wahacza jest b.doby,szkoda, że nie przyszedł mi do głowy wcześniej a chris2 nie doradził.
Oczywiście,można odkręcić dolną śrubę zacisku i podnieść do góry tyle, że trzeba ją jakimś drutem przywiązać. A co śruby 5-ciokątowej to dzisiaj byłem w hurtowni którą mam b.blisko żeby zakupić nasadkę ale niestety,spóźniłem się gdyż godzinkę wcześniej ktoś już taką zamówił a była tylko jedna w całej Polsce (chłopcy zaraz szukali po innych hurtowniach), otrzymałem też informację, że taka śruba to wcale nie nowość,pierwszy zastosował taką Citroen, później BMW a generalnie w wielu markach i nowszych modelach taka śruba występuje dodam jeszcze, że są tylko 3 rozmiary w miarę popularne tj.10,14 i 18.Pomysł by wymieniać równocześnie sworzeń wahacza jest b.doby,szkoda, że nie przyszedł mi do głowy wcześniej a chris2 nie doradził.