Cześć,
Mój patent ze wstawieniem rezystorów innej wartości miał zastosowanie w zasadzie tylko dla mnie. Po czasie okazało się, że moduł w baku, ten w którym jest pompa paliwowa i potencjometr z pływakiem, pochodziły z jakiejś innej wersji pojazdu. Dlatego właśnie nie pokazywał mi poprawnych wskazań, bo tam był inny potencjometr w baku. Poza tym ten patent ma tę wadę, że po zmianie rezystorów wskaźnik nie pracuje liniowo - na początku schodzi w dół bardzo powoli by pod koniec spadać jak lawina... Idź za załączonym opisem z Evilution, już parę liczników w różnych FF w ten sposób ożywiłem. Demontaż licznika to banał, przy rozbiórce bądź ostrożny żeby za wiele nie połamać. Wskazówki liczników schodzą ciężko, warto je podważać z dwóch stron równocześnie żeby nie uszkodzić i nie wygiąć osi silniczka, który nimi porusza.
pozdrawiam
M.
Mój patent ze wstawieniem rezystorów innej wartości miał zastosowanie w zasadzie tylko dla mnie. Po czasie okazało się, że moduł w baku, ten w którym jest pompa paliwowa i potencjometr z pływakiem, pochodziły z jakiejś innej wersji pojazdu. Dlatego właśnie nie pokazywał mi poprawnych wskazań, bo tam był inny potencjometr w baku. Poza tym ten patent ma tę wadę, że po zmianie rezystorów wskaźnik nie pracuje liniowo - na początku schodzi w dół bardzo powoli by pod koniec spadać jak lawina... Idź za załączonym opisem z Evilution, już parę liczników w różnych FF w ten sposób ożywiłem. Demontaż licznika to banał, przy rozbiórce bądź ostrożny żeby za wiele nie połamać. Wskazówki liczników schodzą ciężko, warto je podważać z dwóch stron równocześnie żeby nie uszkodzić i nie wygiąć osi silniczka, który nimi porusza.
pozdrawiam
M.